کشش عضله باسن (Seated Glute Stretch)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: باسن (سرینی)

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

تشریح حرکت

  1. برای شروع روی زمین نشسته و هر دو پا را صاف کنید.
  2. زانوی راست خود را بالابرده و از پای چپ رد کنید به‌گونه‌ای که کف پای راست روی زمین قرار بگیرد. پای چپ خود را صاف نگه‌دارید.
  3. زانوی راست خود را با هر دودست نگه‌داشته و آن را به سمت سینه بکشید. کشش ایجادشده را ۳۰ ثانیه حفظ کنید.
  4. حرکت را برای پای مخالف نیز تکرار نمایید.

  


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *