کشش عضله پشتی بزرگ (Latissimus Dorsi-SMR)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: پشتی بزرگ (زیر بغل)

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

این حرکت با نام Lats-Foam Roll نیز شناخته می‌شود.

دستورالعمل

  1. روی زمین دراز کشیده و زیر بغل یک سمت بدن خود را روی یک غلتک فومی قرار دهید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. هم‌زمان که وزن خود را روی زیر بغل می‌اندازید، دست خود را در پشت و اطراف بدن و بالاتنه را بالاتر از سطح زمین نگه‌دارید. این وضعیت را ۱۰ تا ۳۰ ثانیه حفظ کرده و جابه‌جا شوید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *