کشیدن سورتمه بالای سر در حالت راه رفتن (Sled Overhead Backward Walk)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. دو دستگیره را به سورتمه‌­ای که توسط طناب یا زنجیر متصل شده‌­است، وصل کنید. وزنه سبکی را بر روی سورتمه قرار دهید.
  2. رو به سورتمه بوده و بچرخید تا اندکی تنش در خط ایجاد شود. دست‌های خود را مستقیم بر روی سر خود نگه داشته و آرنج­‌های خود را بکشید. این حالت آغازین حرکت خواهد­بود.
  3. به عقب قدم برداشته و دست‌های خود را بالای سرخود ببرید. از حرکات ناگهانی خودداری کنید.

این حرکت برای فرم­‌دهی به پشت سرشانه مناسب می­‌باشد.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.