کشیدن سورتمه فلای (Sled Reverse Flye)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

  1. دو دستگیره را به سورتمه­‌ای متصل شده توسط طناب یا زنجیر وصل کنید. سورتمه را با وزنه­‌ای کوچک پر کنید.
  2. به سمت سورتمه بپیچید و تنشی در خط ایجاد کنید. هر دو دستگیره را در ارتفاع کمر نگه دارید. زانوها را اندکی خم کرده و سینه و سر را بالا نگه دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. بدون خم کردن آرنج، دستگیره­‌ها را به سمت بالا و دور از هم کشیده و یک فلای معکوس انجام دهید. کف دست‌های شما باید در حین انجام این حرکت به سمت جلو باشد.
  4. به حالت آغازین بازگشته و چند قدم به سمت پشت بازگردید تا دستگیره‌ها را از خط خارج کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.