کشیدن سورتمه فلای (Sled Reverse Flye)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

  1. دو دستگیره را به سورتمه­‌ای متصل شده توسط طناب یا زنجیر وصل کنید. سورتمه را با وزنه­‌ای کوچک پر کنید.
  2. به سمت سورتمه بپیچید و تنشی در خط ایجاد کنید. هر دو دستگیره را در ارتفاع کمر نگه دارید. زانوها را اندکی خم کرده و سینه و سر را بالا نگه دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. بدون خم کردن آرنج، دستگیره­‌ها را به سمت بالا و دور از هم کشیده و یک فلای معکوس انجام دهید. کف دست‌های شما باید در حین انجام این حرکت به سمت جلو باشد.
  4. به حالت آغازین بازگشته و چند قدم به سمت پشت بازگردید تا دستگیره‌ها را از خط خارج کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *