آموزش و راهنمای حرکات سینه در بدنسازی, راهنمای حرکات بدنسازی

برپی با پرس روی توپ طبی (Burpee To Medicine Ball Press)

  •  حرکت تمرینی برپی با پرس روی توپ طبی (Burpee To Medicine Ball Press) یک تمرین قدرتی برای تمرینات سینه می‌باشد. انجام این حرکت با یک توپ ورزشی طبی و بدون نیاز به وزنه می‌باشد. با تن‌ورز همراه باشید تا  آموزش حرکات سینه را به صورت حرفه‌ای بیاموزید.

    نوع: قدرتی

    ماهیچه هدف: سینه

    ابزار: توپ طبی

    سطح: متوسط

    برنامه تمرینی و رژیم غذایی تن ورز گیف

    آموزش حرکت Burpee To Medicine Ball Press

    1. توپ طبی را با فاصله چندین سانتی در مقابل خود قرار دهید. پاهایتان را به عرض شانه بازکرده، اسکوات نموده و دست‌‌هایتان را بر روی توپ طبی قرار داده و هم‌زمان پرش انجام داده و پاهایتان را به حالت پلانک به پشت پرت کنید. به سرعت پرش انجام داده و در حالت اسکوات پا باز قرار بگیرید. توپ را برداشته و آن را به جلو فشار داده و از سینه‌‌تان دور کنید.
    2. حرکت را با نزدیک کردن توپ به سینه، اسکوات و پرش به حالت پلانک، به صورت معکوس انجام دهید. این یک تکرار به شمار می‌‌رود. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.
    3. در طی حرکت برپی با پرس روی توپ طبی ، توپ طبی نباید از دستان شما رها شود.

    برپی با پرس روی توپ طبی (Burpee To Medicine Ball Press) 3 برپی با پرس روی توپ طبی (Burpee To Medicine Ball Press) 2  برپی با پرس روی توپ طبی (Burpee To Medicine Ball Press) 1


    تالیف:

    تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


    N:0844

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *