تغذیه و رژیم غذایی, کاهش وزن، چربی‌سوزی, مقالات

وعده تقلب تام بردی در رژیم غذایی خود

  • مدت زمان لازم برای خواندن این مطلب: 3 دقیقه 

     

    بعد از کسب شش حلقه Super Bowl در طی حرفه خود، تام بردی به‌عنوان یکی از برترین‌‌های تاریخ NFL شناخته می‌‌شود. ازآنجایی‌که تام به مدت بیش از دو دهه است که در NFL فعالیت دارد، با روش حفظ بدن خود در بهترین حالت فیزیکی آشنا است. با بهره‌‌مندی از اصول خاص و رژیم غذایی متنوع، وی قادر است بدن خود را برای بازی‌‌های بعدی آماده کند.

    تام بردی رژیم غذایی خاصی دارد که باید در طول سال آن را رعایت کند. او نیز همانند همه ما ممکن است برخی از روزها هوس غذای خاصی داشته باشد. اما میل خود به برخی از غذاها را چگونه مدیریت کرده و درعین‌حال از رژیم غذایی خود پیروی می‌‌کند؟ تام راه‌‌حل خوبی برای این مشکل پیداکرده است و توصیه‌‌های خوبی ارائه می‌‌دهد که همه افراد می‌‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

    سن تام بردی

    تام بردی در سوم آگوست سال 1977 متولد شد و 42 سال دارد. وی در سان متئوی کالیفرنیا به دنیا آمده است و تا سال 1995 و اتمام دبیرستان در آنجا زندگی کرده است.

    ورزش همواره یکی از بخش‌‌های مهم زندگی تام بردی بوده است. در دبستان به فوتبال مشغول بود. هنگامی‌که وارد دبیرستان شد، در سمت کوارتربک بازی می‌‌کرد.

    او نه‌تنها در فوتبال مهارت خاصی داشت، یکی از برترین بازیکنان بیس‌بال نیز به شمار می‌‌رفت. بعد از اتمام دبیرستان، تیم مونترئال اکسپوز از تام دعوت نمود. برای این سمت وسوسه شده بود، اما دانشگاه میشیگان نیز به او بورسیه تحصیل در رشته فوتبال را ارائه داد. درنهایت تصمیم گرفت تا به کالج رفته و رؤیای فوتبال خود را ادامه دهد. برای وی فوتبال همواره از اهمیت بالایی برخوردار بود. عجیب به نظر می‌رسد که فردی بامهارت بیس‌بال و دعوت به تیم بتواند رشته ورزشی خود را به‌طور کامل تغییر داده و در فوتبال به برتری برسد.

    رژیم غذایی تام بردی چیست؟

    تام بردی اگرچه 42 سال دارد، اما وضعیت بدنی‌اش بهتر از افراد 25 ساله است. اما او چگونه به تناسب‌‌اندام فوق‌‌العاده دست‌یافته است؟ تغذیه یکی از روش‌‌ها است. تام بردی رژیم غذایی خاصی دارد. وی رژیم غذایی TB12 را ایجاد کرده است که نه‌تنها وزنش را در حد ایدئال حفظ می‌‌کند، بلکه می‌‌تواند عملکرد او را بهبود بخشیده و احتمال آسیب و التهاب را به حداقل برساند.

    این رژیم غذایی شامل حذف غذاهای فرآوری شده، گلوتن، قند، طعم‌‌دهنده‌‌های مصنوعی، سبزیجات نایت شید (مانند بادمجان، گوجه‌فرنگی و فلفل)، کافئین، انواع مختلف روغن‌‌های آشپزی، نمک یددار و الکل است. به نظر می‌‌رسد که وی از خوردن غذاهای متعددی امتناع می‌‌کند، اما بر این باور است که رژیم غذایی بسیار خوبی داشته و از سبزیجات و میوه‌‌های ارگانیک استفاده کرده و غذاهای دریایی تازه و گوشت گاوهای چرانده شده در مرتع مصرف می‌نماید.

    ازآنجایی‌که تام سه فرزند دارد، شاید تصور کنید که آشپزی برای یک خانواده پنج‌نفره با رژیم غذایی متفاوت بسیار دشوار خواهد بود. جای نگرانی نیست، زیرا آشپز حرفه‌‌ای او برنامه‌‌ریزی غذایی وی را بر عهده دارد. طبق گزارشات، تام و همسرش (گیزل) آشپز حرفه‌‌ای استخدام کرده‌‌اند که دو بار در روز به منزل آن‌ها آمده و غذاهای مغذی و متعادلی را برای اعضای خانواده تهیه می‌‌کند.

    به‌منظور حفظ بدن در حالت بهینه، تام سعی دارد از تغذیه مناسب اطمینان حاصل کند. بااین‌حال، وی اعلام دارد که تغذیه خوب بدین معنا نیست که شما نمی‌‌توانید از غذاهای موردعلاقه خود استفاده نمایید.

    اخیراً، تام در یک مصاحبه در مورد رژیم غذایی خود شرکت کرد. وی در مصاحبه با Men’s Health گفت: “من دوستی دارم که به‌شدت به رژیم غذایی خود اهمیت داده و اگر غذایش اندکی با معیارهایش تفاوت داشته باشد، استرس خواهد داشت. این استرس می‌‌تواند برای شما مضر باشد. بنابراین، زمانی که هوس بیکن یا پیتزا داشته باشم، یک‌تکه کوچک از این غذاها را می‌‌خورم.”

    او فقط در برخی موارد در رژیم غذایی خود تقلب می‌‌کند و تأکید دارد که هرگز نباید رژیم غذایی خود را به‌شدت محدود کنید. تام می‌‌گوید: “ما انسان هستیم و فقط یک‌بار فرصت زندگی کردن داریم.”

    بنابراین، اگرچه تام رژیم غذایی بسیار دقیقی دارد، اما به لذت بردن از زندگی و خوردن غذاهای موردعلاقه نیز تأکید می‌نماید.


    تالیف:

    تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت cheatsheet.com)

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *