اخبار

از تمام ظرفیت ها بهره خواهیم گرفت

  •  

    سرپرست جدید نایب رییسی بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: حرکت در راستای علم روز دنیا اولویت اصلی ما در بخش آموزش است و برای رسیدن به این هدف از تمام ظرفیت ها بهره خواهیم گرفت.

    زهره مزروقی در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: ابتدا جا دارد مراتب تقدیر و تشکر خود را از ریاست فدراسیون مبنی بر اعتماد و اطمینان ایشان در خصوص واگذاری مسئولیت نایب رئیسی این فدراسیون به بنده اعلام نمایم.

    وی با اشاره به این موضوع که از کارشناسان قدیمی وزارت ورزش و جوانان کشور هستم، افزود: با توجه به سابقه کاری که در بخش های مختلف ورزش کشور داشته ام و کسب تجربیات فراوان، با استعانت از پروردگار تجربیات به دست آمده را در خدمت رشد، توسعه و اعتلای ورزش بانوان در این رشته ورزشی قرار دهم.

    سرپرست نایب رئیسی جدید بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید به این امر که بحث آموزش، تربیت مربی، برگزاری سمینارها با موضوعات مرتبط، آمادگی جسمانی و سلامت بانوان در اولویت های کاری قرار دارد، افزود: قطعاً برنامه ریزی و اجرای فرایندهای عملکردی با توجه به در نظر گرفتن دامنه فعالیت بانوان خواهد بود.

    مرزوقی خاطرنشان کرد: در این راستا همیاری و همکاری دست اندر کاران، پیشکسوتان و متخصصان مربوطه را طلب می نمایم و امیدورام با ارائه عملکردی مناسب در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پاسخگوی اعتماد ریاست فدراسیون باشم.

    زهره مرزوقی در پایان اذعان داشت: ارائه رهنمود و مساعدت سرکار خانم شهریان معاونت محترم ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و همکاران وی در اجرای هرچه بهتر این مسئولیت کمافی السابق رهگشا خواهد بود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *