اخبار

مجوز حضور تیم های هیئت بدنسازی تهران در سه تورنمنت بین المللی صادر شد

  • به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هيئت بدنسازي استان تهران؛ ابوالفضل قناعتی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران درباره مجوز حضور در سه مسابقه فراملی عنوان کرد: در مجمع هیئت بدنسازی مجوز حضور سه مسابقه فراملی را از رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گرفتیم.



    وی با اشاره به سال‌های گذشته یادآور شد: در سال گذشته هیئت بدنسازی مجوز حضور در یک مسابقه ملی را داشت که با درخشش در مسابقات روسیه توانستیم اعتماد مسئولین فدراسیون را جلب کنیم.



    رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران اظهار داشت: سال گذشته هیئت بدنسازی تهران باتوجه به زیرساخت ها، آمادگی ها و کلاس های تخصصی که برگزار کرد از مربیان و ورزشکاران آماده ای برخوردار شد که در مسابقات داخلی و خارجی به خوبی حاضر شدند و به عبارت دیگر بیش از 60 درصد بازیکنان تیم ملی را ورزشکاران هیئت استان تهران تشکیل می دهند که با این ظرفیت از مجمع و رئیس فدراسیون بدنسازی باتوجه به عملکرد این هیئت درخواست مجوزهای بیشتری نسبت به سال گذشته کردیم که که با موافقت سه سهمیه حضور در مسابقات فراملی را کسب کردیم.



    وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور در مسابقات خارجی علاوه بر ارتباط با دیگر کشورها و تبادل مسائل علمی این رشته، انگیزه ورزشکاران را نیز دوچندان می کند.

     

    منبع: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *