اخبار

سلطانی: تیمی جوان و یکدست برای تکرار قهرمانی به مغولستان می رود

  • مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برای پشتوانه‌ سازی تیم کشور از مدال آوران سال‌های گذشته استفاده نکردیم و میدان را برای جوانان ایران زمین مساعد کردیم تا حافظ عنوان قهرمانی کشورمان باشند.

    رضا سلطانی در گفتگو با سایت فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص بافت جوان تیم ملی کشورمان اظهار کرد: ارنج سنی این تیم جوان 25 تا 26 سال است که اولین تجربه برون مرزی خود را کسب می کنند. با این کار خواستیم به جوانان تازه نفس پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک کشور که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند فرصت بدهیم تا برای کشور مایه افتخار آفرینی شوند.

    مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر این موضوع که باید به جوانان اعتماد کنیم افزود: به همین منظور مدال آوران سال‌های گذشته در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت نکردند تا میدان برای جوانان باز باشد

    وی در ادامه با حائز اهمیت شمردن رقابت‌های آسیایی و جهانی برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، یادآور شد: مسابقات آسیایی همیشه از سطح بالایی برخوردار است و نباید حریفان را دست کم بگیریم، بخصوص در دسته سبک وزن که اکثر این حریفان از کشورهای شرق آسیا هستند و متاسفانه ما در این دسته وزنی ملی پوش نداریم. انشاالله بتوانیم در اوزان بالا با دعای خیر مردم عزیز کشورمان قهرمانی را از آن خود می کنیم.

    سلطانی تصریح کرد: در مدت زمانی که ملی‌پوشان پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در اردو حاضر بودند به آنالیز حریفان پرداختیم و سعی کردیم شناخت کافی از همه آن‌ها در تمام اوزان بدست آوریم.

    مدیر تیم‌های ملی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین مرحله از اردوی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک کشورمان روز 23 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد تا با آمادگی کامل 25 اردیبهشت ماه گروه اول از ملی پوشان کشورمان به مغولستان اعزام شدند و گروه دوم نیز امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه راهی مغولستان می شوند.

    مسابقات آسیایی پس از وزن کشی در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت‌ماه با رقابت بین ورزشکاران رشته فیزیک صبح جمعه آغاز و با پیکار بین ورزشکاران بادی کلاسیک عصر جمعه به پایان می رسد. همچنین رقابت های پرورش اندام شنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

     منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *