اخبار

کاشانکی، هم‌چنان آماده برای مسابقات حرفه‌ای

  • دو سال ناکامی در دریافت ویزا برای رقابت‌های مسترالمپیا و دیگر رقابت‌های حرفه‌ای باعث نشد که کاشانکی از کانون محبوبیت و جذب مخاطب دور بماند و بلکه این جریانات حتی به طرفداران او نیز اضافه کرد.

    فیزیک کار محبوب ایران پس از نایب قهرمانی در رقابت‌های فیزیک حرفه‌ای و کسب امتیاز در این رقابت‌ها گویا قصد استراحت ندارد و همچنان به رژیم خود ادامه می‌دهد.

    او هنوز اعلام رسمی نداشته است که در کدام رقابت شرکت می‌کند، اما از طرفی مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی در سی شهریور و رقابت‌های حرفه‌ای جمهوری چک در هفت مهرماه برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد یکی از آن‌ها و یا هر دو این رقابت‌ها انتخاب کاشانکی خواهند بود.

    همانطور که پیش از این اعلام کردیم، مسابقاتی که بعد از مسترالمپیا برگزار می‌شود از این حیث قابل توجه و ارزشمند خواهد بود که به غیر از قهرمانان مسترالمپیا، مابقی ورزشکاران در رقابت‌هایی که بلافاصله بعد از المپیا برگزار می شود، شرکت خواهند کرد تا بتوانند جواز مسترالمپیای سال بعد را کسب کنند.

    این اتفاق برای بدنسازان ایرانی یک فرصت طلایی را بوجود می‌آورد تا در کنار بزرگان این رشته رقابتی خاطره انگیز داشته باشند و در صورت موفقیت در برابر آن‌ها بتوانند یک عنوان ارزشمند را در کارنامه خود ثبت کنند.

    کاشانکی با این روند به زودی در این موقعیت قرار می‌گیرد و تا حدود یک ماه دیگر در کنار بهترین‌های این رشته رقابت خواهد کرد.

     

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *