اخبار

فآماده باش نچرال‌ها برای جمعه

  • رقابت‌های فیزیک سلامت برای اولین بار توسط هیات بدنسازی استان تهران در روز جمعه بیست و پنجم مرداد ماه در سالن فرهنگسرای خاوران برگزار خواهد شد.

    لازم به ذکر است وزن کشی و ثبت دسته قدی این رقابت‌ها از بین کسانی صورت می‌گیرد که پیش از این و در یک ماه اخیر با حضور در دفتر این هیات اقدام به ثبت‌نام نموده و آزمایش داده‌اند.

    ورزشکاران ثبت نام کرده می‌بایست روز پنجشنبه همین هفته برای وزن کشی و ثبت دسته قدی به باشگاه اسکوات، واقع در بلوار ارتش، شهرک شهید محلاتی، بلوار نخل، ایستگاه آتش‌نشانی مراجعه نمایند.

    ساعت وزن کشی از ساعت ده الی سیزده می‌باشد که همه ورزشکاران می‌بایست کارت ملی و بیمه ورزشی همراه خود داشته باشند.

     

    رضا سلطانی نایب رییس هیات بدنسازی در خصوص این رقابت‌ها گفت: این مسابقات به جهت ایجاد فضای رقابتی برای بدنسازان طبیعی و همچنین اصلاح تدریجی افرادی که پیش از این از داروهای ممنوعه استفاده کرده‌اند، می‌باشد.

    بنابراین با مشخص شدن جواب آزمایشات، هیچ کسی از رقابت منع نمی شود، بلکه تست مثبت آن‌ها به عنوان یک امتیاز منفی خواهد بود و آن‌ها می‌بایست با انجام تست‌های دوره ای نشان دهند که از مصرف داروها دوری کرده‌اند.

    همچنین در بحث داوری به دور از حجم‌های کاذب و معیار‌های رقابتی تاثیر گرفته از مصرف داروها، داوران به بدن‌هایی رای خواهند داد که استفاده از داروها در بدنشان نمود ظاهری نداشته باشد.

    آدرس محل برگزاری رقابت‌ها، تهران، خیابان خاوران، تقاطع بلوار شاهد می‌باشد.

     

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *