آسیاب بادی با کتل‌‌بل

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: شکم

ابزار: کتل‌‌بل

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. یک کتل‌‌بل را در مقابل پای غالب خود قرار داده و با دست مخالف خود آن را به بالای سر خود کلین و پرس نمایید. با کشش پاها و باسن خود، کتل‌‌بل را به سمت سرشانه‌‌های خود بکشید. هم‌زمان با این بخش از حرکت، مچ‌‌ خود را بچرخانید، تا کف دستتان به سمت بیرون باشد. با کشش آرنج آن را به بالای سرتان پرس کنید.
  2. کتل‌‌بل را ثابت نگه داشته و باسن خود را به جهت کتل‌‌بل فشار دهید. پاهای خود را به میزان ۴۵ درجه به سمت کتل‌‌بل بچرخانید. از کمر خود را به یک سمت خم کرده و باسن خود را بیرون بدهید و به آرامی تا حدی خم شوید که دست آزاد شما با زمین برخورد کند. در طول حرکت به کتل‌‌بلی که بالای سرخود نگه داشته‌‌اید توجه کنید.
  3. قبل از برخورد دست با زمین لحظه‌‌ای توقف کرده و سپس به حالت آغازین بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *