جلو بازو سیم کش (Standing Biceps Cable Curl)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: جلو بازو

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. جلوی دستگاه سیم کش ایستاده و با فاصله ۲۰ الی ۳۰ سانتی مترمیله را نگه دارید.
  2. آرنج‌ها باید در کنار پهلو کنترل شده باشند.
  3. کابل را به سمت بالا ببرید.
  4. در همان مسیر اجازه می دهیم تا میله به سمت پایین بیاید.

جلو بازو سیم کش


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.