جلو بازو لاری دستگاه (Machine Preacher Curls)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: جلو بازو

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

این حرکت با نام‌های جلو بازو دستگاه (Machine Biceps Curls) و جلو بازو لاری (Preacher Curl) نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. دستگیره‌ها را در دست بگیرید.
  2. در حالی که آرنج‌ها صاف هستند شروع کنید.
  3. به آرامی دست‌ها را حول محور به بالا کشیده، مکث کرده و به آرامی پایین بیاورید.

جلو بازو لاری دستگاه


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.