جلو بازو هالتر

تشریح حرکت:

  1. برای اجرای حرکت یک هالتر را با فاصله‌ی عرض شانه در دست می‌گیریم و آن را جلوی بدن آویزان نگه می‌داریم.
  2. کف دست‌ها باید رو به بالا باشد، سپس با انقباض عضله بازو هالتر را در مسیر نیم دایره‌ای بالا می‌آوریم.
  3. لحظه‌ای مکث کرده و به آرامی هالتر را به سمت پایین بر می‌گردانیم.

 جلو بازو هالتر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *