حمل Rickshaw

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع حرکت: قوی‌ترین مردان

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: سایر

سطح: متوسط

این حرکت حمل فریم (Frame Carry) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. فریم را در حالت شروع حرکت قرار داده و وزنه‌‌های مناسب را بر روی آن سوار کنید. در وسط فریم قرارگرفته و دستگیره‌‌های آن را در دست گرفته و از پاشنه پاهای خود کمک گرفته و فریم را از زمین بلند کنید. در این حالت سینه و سرتان باید به سمت بالا بوده و پشتتان صاف باشد.
  2. بلافاصله، به‌سرعت و با قدم‌‌های کنترل‌شده حرکت کنید. سینه و سر را بالا نگه‌داشته و از تداوم تنفس اطمینان حاصل کنید. بعد از رسیدن به نقطه موردنظر، فریم را زمین بگذارید.

حرکات جایگزین

راه رفتن کشاورز

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: سایر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *