زیر بغل بارفیکس (Pullups)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پشت و زیر بغل

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. دست‌ها را مقداری بیشتر از عرض شانه باز کرده و میله بارفیکس را بگیرید.
  2. مطابق شکل به آرامی خود را بالا بکشید تا جایی که فک با میله مماس باشد، مکث کرده و به آرامی به نقطه شروع برگردید.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.