زیر بغل سیم کش از جلو (Wide-Grip Lat Pulldown)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پشت و زیر بغل

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

این حرکت با نام (Lat Pulldown) نیز خوانده می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. روی دستگاه نشسته و دست‌ها را از قسمت انتهای میله (۱۵ سانتی متر بازتر از عرض شانه) بگیرید.
  2. به آرامی میله را پایین بکشید تا بالای سینه، مکث کرده و به نقطه شروع باز گردانید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.