زیر بغل سیم کش دست جمع برعکس (Underhand Cable Pulldowns)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پشت و زیر بغل

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی دستگاه نشسته و مطابق شکل میله را بگیرید توجه داشته باشید که کف دست‌ها رو به صورت باشد و فاصله دست‌ها به اندازه عرض شانه باشد.
  2. به آرامی میله را پایین بکشید تا بالای سینه، مکث کرده و به نقطه شروع باز گردانید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.