زیر بغل هالتر تک دست (One-Arm Long Bar Row)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (زیر بغل)

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

این حرکت با نام زیر بغل تی بار تک دست (One-Arm T-Bar Row) نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. یک انتهای میله هالتر را در گوشه‌ای محکم کنید تا حرکت نکند. وزنه مناسب را به انتهای دیگر آن اضافه کنید.
  2. با یکدست میله را گرفته و با انقباض عضلات باسن و پا بلند شده و در وضعیت ایستاده قرار بگیرید.
  3. زانوها را خمیده، سینه را رو به بالا و باسن را عقب نگه‌دارید. دست شما باید کشیده شده باشد. این وضعیت شروع حرکت است.
  4. با خم کردن آرنج و جمع‌کردن (عقب کشیدن) شانه، وزنه را در یک سمت بدن بالا بکشید. از ضربه زدن و کمک گرفتن در طول حرکت خودداری نمایید.
  5. پس از یک مکث کوتاه به وضعیت شروع برگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *