زیر سینه با هالتر (Decline Barbell Bench Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. ابتدا بر روی میز مخصوص و استانداردی که برای این منظور طراحی و ساخته شده است دراز بکشید.
  2. دست‌ها را روی میله استانداردی که عاج کافی نیز داشته محکم کنید.
  3. وزنه را به آرامی پایین بیاورید به گونه ای که کنترل وزنه در تمامی مسیری که میله هالتر به سوی پایین تا رسیدن به سینه طی می‌کند کاملا در اختیار شما باشد.
  4. پس از تماس میله هالتر با سطح سینه، اندکی مکث کرده و سپس میله هالتر را به آرامی بلند کرده و به موقعیت اول بازگردانید.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.