ساعد با هالتر دست معکوس (Seated Palms-Down Barbell Wrist Curl)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  • هالتر را به صورت نشان داده شده در دست بگیرید.
  • تا جایی که ممکن است هالتر را بالاتر بیاورید.
  • سپس هالتر را به آرامی پایین بیاورید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.