ساق پا ایستاده با دستگاه (Standing Calf Raises)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساق 

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. بر روی دستگاه ساق پا ایستاده و پنجه‌ها را روی سکو قرار دهید.
  2. پاها را صاف نگه داشته و با انقباض ساق‌ها به طرف بالا بروید.
  3. در بخش پایین حرکت نیز باید ساق‌های خود را مورد کشش قرار دهید.

ساق پا ایستاده با دستگاه

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.