ساق پا دانکی

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

تشریح حرکت:

  1. مطابق شکل ایستاده طوری که بالا تنه با زمین موازی باشد و پاها کمی کمتر از عرض شانه باز باشد.
  2. نسبت به توان خود فردی را انتخاب کنید فرد باید دقیقاَ در انتهای ستون فقرات بنشیند.
  3. تکرار حرکت مانند ساق پا ایستاده است توجه داشته باشید حرکات باید نرم و شمرده باشد.

ساق پا دانکی

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.