ساق پا نشسته با دستگاه (Seated Calf Raise)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: ساق

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی دستگاه نشسته و پاها را روی قسمت مشخص شده بگذارید.
  2. ساق پا باید با زمین عمود باشد.
  3. عضلات ساق را منقبض کرده و پاشنه را بالا برده. مکث کرده و به آرامی به نقطه شروع باز می گردیم.

ساق پا نشسته با دستگاه

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.