نشر جانب با دستگاه (Machine Lateral Raise)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف:  سرشانه

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی ماشین بنشینید، آرنج‌تان مقابل بالشتک قرار گیرد و دستگیره را بگیرید.
  2. آرنج‌تان را تا سطح شانه‌هایتان بالا بیاورید تا بازوهایتان موازی با زمین باشد.
  3. به آرامی آرنج‌تان را تا کنارتان پایین بیاورید.

نکته آناتومی:

دامنه حرکت: بلند کردن دستگاه، مقاومت یک دستی را در سراسر حرکت فراهم می‌کند. در ابتدای حرکت عضله فوق خاری کمک می‌کند. اگر آرنج بخواهد بالاتر از شانه برود ذوزنقه کمک می‌کند. (عکس۲)

سرشانه دستگاه طرفین


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.