سرشانه نشر از جلو دمبل نشسته

تشریح حرکت:

  1. روی لبه‌ی یک صندلی ورزشی بنشینید. جفت دمبل‌ها را در طول بازوهایتان در کنارتان قرار دهید به حالت خنثی. انگشت شست رو به جلو باشد.
  2. دمبل را در زمان بالا بردن ۹۰ درجه بچرخانید. تا زمانی که کف دست‌ها رو به پایین قرار بگیرد.
  3. به آرامی وزنه را به حالت اول برگردانید و با دمبل دیگر تکرار کنید.

	 سرشانه نشر از جلو دمبل نشسته

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *