سرشانه نشر از جلو دمبل نشسته (Seated Dumbbell Front Raise)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف:  سرشانه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی لبه‌ی یک صندلی ورزشی بنشینید. جفت دمبل‌ها را در طول بازوهایتان در کنارتان قرار دهید به حالت خنثی. انگشت شست رو به جلو باشد.
  2. دمبل را در زمان بالا بردن ۹۰ درجه بچرخانید. تا زمانی که کف دست‌ها رو به پایین قرار بگیرد.
  3. به آرامی وزنه را به حالت اول برگردانید و با دمبل دیگر تکرار کنید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.