پرس سرشانه از جلو نشسته با هالتر (Seated Barbell Shoulder Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف:  سرشانه

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. روی صندلی بنشینید و میله را با کف دست رو به جلو گرفته و به اندازه‌ی پهنای شانه فاصله‌ی دست‌ها باشد.
  2. به آرامی وزنه را ( از جلو) پایین بیاورید تا بالای قفسه سینه را لمس کند.
  3. عمودی به طرف بالا هل بدهید تا آرنج صاف شود.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *