سلام ژاپنی پا صاف (Stiff Leg Barbell Good Morning)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پشت و زیر بغل

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. ابتدا هالتر را مانند شکل بلند می‌کنیم طوری که هالتر روی مهره ها نباشد و زانویتان را قفل کنید و پایتان را نزدیک به هم قرار دهید.
  2. هنگام اجرا بخش منفی حرکت (پایین رفتن) اول مفصل زانو خور را صاف نگه دارید تا بالا تنه شما موازی زمین قرار بگیرد.
  3. به آرامی به حالت اول برگردید.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.