سلام ژاپنی (Good Morning)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پاورلیفتینگ

ماهیچه هدف: پشت

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. ابتدا هالتر را مانند شکل بلند می‌کنیم طوری که هالتر روی مهره‌ها نباشد.
  2. هنگام اجرا بخش منفی حرکت ( پایین رفتن) اول مفصل زانو است که می‌بایست خم شود و بلافاصله پس از آن است که بالا تنه حرکت رو به جلو خواهد کرد، مکث کرده و به آرامی به نقطه شروع باز میگردیم.

سلام ژاپنی


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.