شراگ هالتر از پشت

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

 

تشریح حرکت:

  1. مطابق شکل هالتر را در دست بگیرید و سعی کنید از وزنه سنگین استفاده کنید.
  2. هالتر را با دقت کافی به وسیله کتف بالا کشیده مکث کرده و به آرامی پایین بیاورید.
  3. توجه داشته باشید که آرنج نباید خم شود.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.