شنا با بند تی آر ایکس (Suspended Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سایر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. بندهای تی آر ایکس را به میله یا وسیله‌‌ای دیگر در بالا وصل کنید. دسته‌‌ها را به‌صورت گیرش مستقیم گرفته و خود را در حالت شنا قرار دهید تا بدن شما از سرشانه‌‌ها تا قوزک پا یک خط مستقیم تشکیل دهد. بازوهای شما باید کاملاً کشیده شده و عضلات مرکزی باید منقبض باشند تا حالت مناسب حفظ شود.
  2. بدن خود را سفت و صاف نگه‌داشته و با خم کردن آرنج‌‌های خود به‌آرامی به سمت پایین حرکت کنید.
  3. حرکت به سمت پایین را ادامه دهید تا آرنج‌‌های شما زاویه ۹۰ درجه تشکیل دهند و قبل از بازگشت به حالت پیشین، اندکی توقف کنید.

حرکات جایگزین

شنا در حالت پاها بالا

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: فقط بدن

شنا

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: فقط بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *