شنا به طرفین (Side To Side Push-Up)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. در حالت شنا قرارگرفته و بدن خود را صاف نگه‌دارید. دستانتان نیز باید صاف بوده و وزن بدن را تحمل کنند. دست‌‌ها باید اندکی بازتر از عرض شانه قرار گیرند. این حالت آغازین حرکت است.
  2. حرکت را با خم کردن آرنج‌‌ها و خم شدن به یک‌طرف آغاز کرده و نیم‌‌تنه خود را به سمت زمین پایین بیاورید.
  3. آرنج‌‌های خود را بازکرده و به حالت آغازین بازگشته و مجدداً فشار را به وسط اعمال کنید.
  4. در طی تکرار بعدی، خود را به سمت مخالف پایین آورده و مجدداً به حالت آغازین بازگردید. این حرکت را به‌صورت تناوبی برای هر دو طرف انجام دهید تا ست تکمیل شود.

حرکات جایگزین

شنای معمولی

ماهیچه هدف: سینه

نوع ابزار: فقط بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *