شنا سوئدی با میله بر روی دستگاه اسمیت (Bar Push-Up Smith Machine)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: اسمیت

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. میله دستگاه اسمیت را پایین بیاورید، تا وقتی در کنار آن می‌‌ایستید، میله با زانوهای شما هم‌ارتفاع باشد.
  2. دست‌‌هایتان را بر روی میله قرار داده و فاصله آن‌ها باید اندکی بیشتر از عرض سرشانه باشد. پاهایتان را عقب ببرید تا بدنتان در حالت پلانک قرار گیرد. دست‌‌های شما باید نسبت به بدنتان عمودی باشند. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. پشتتان را صاف و عضلات شکمی را منقبض کنید. با خم کردن آرنج‌‌ها بدنتان را پایین بیاورید، تا سینه شما با میله برخورد کند.
  4. با اعمال فشار به دست‌‌ها، به حالت آغازین بازگشته و عضلات پکتورال و سه سر را منقبض کنید. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *