شنا سوئدی به‌صورت حرکت بمب‌ افکن (Dive Bomber Push-Up)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. به‌صورت چهار دست‌وپا بر روی زمین قرارگرفته و پاهایتان را به عرض باسن و دست‌‌هایتان را به عرض شانه بازکنید. باسن را تا حد ممکن بالا بیاورید تا بدن شما به‌صورت V معکوس باشد. پشتتان را صاف نگه‌دارید. زانوهایتان نباید قفل باشند. شما باید بر روی انگشتان پا قرار بگیرید. این حالت آغازین حرکت است.
  2. هم‌زمان با پایین آوردن باسن، پاهایتان را صاف نگه‌دارید، اما اجازه دهید بازوهایتان هم‌زمان با فشار به جلو خم شوند، تا سینه شما همانند حرکت یک بمب‌افکن به زمین نزدیک شود.
  3. به دستانتان فشار بیاورید تا به حالت آغازین بازگشته و دست‌‌هایتان کشیده شود و حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.
  4. پشتتان را خم کرده و بازوهایتان را بدون قفل‌کردن بکشید. صورت شما باید به سمت روبرو باشد. یک ثانیه در این حالت باقیمانده و سپس حرکت را به‌صورت معکوس انجام دهید. باسنتان را بالا بیاورید تا پشت شما به‌صورت V معکوس باشد.
  5. حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *