شنا سوئدی به همراه بلند کردن دست‌‌ها (Hand Release Push-Up)

 بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: فقط بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل:

  1. بر روی زمین دراز کشیده و دست‌‌هایتان را اندکی بیش از سرشانه بازکنید. پاهایتان را کاملاً کشیده و در کنار یکدیگر نگه‌دارید. عضلات شکمی و پایین‌‌تنه باید منقبض باشند. آرنج‌‌هایتان را با زاویه ۴۵ درجه نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  2. با آزاد کردن دست‌‌ها و پاهایتان از زمین، اجازه دهید بدنتان به مدت یک‌لحظه استراحت کند.
  3. بلافاصله به حالت پیشین بازگشته و شنا سوئدی انجام دهید. این یک تکرار به شمار می‌‌رود.
  4. به حالت آغازین بازگشته و حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *