فلای سینه معلق با بند تی آر ایکس (Suspended Chest Fly)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سایر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. بندها را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید. هر چه بندها پایین‌‌تر باشند، حرکت دشوارتر خواهد بود.
  2. دست‌‌های خود را جلو نگه‌داشته و به دستگیره بندها تکیه دهید. در صورت امکان، پاهای خود را به دور جسمی ثابت حلقه کنید. بدن شما باید صاف بوده، ستون فقرات در حالت عادی بوده و دست‌‌ها در مقابل کشیده باشند. کف دست‌‌ها را به سمت یکدیگر نگه‌دارید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. حرکت را با باز کردن دست‌‌ها به پهلو انجام داده و نیم‌‌تنه خود را بین دستگیره‌‌ها بیاورید. در طی این حرکت، آرنج‌‌ها را اندکی خم‌کنید. زمانی که بخش فوقانی دست نسبت به نیم‌‌تنه عمود شد، توقف کرده و سپس به حالت آغازین بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.