قفسه بالا سینه با سیم کش (Incline Cable Flye)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سیم‌کش

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. با هر دست یک دست سیم کش را بگیرید.
  2. روی نیمکت شیب دار به سمت بالا بنشینید و سرتان را به نیمکت بچسبانید.
  3. دست‌تان را به صورت دورانی به سمت جلو بالا بیاورید.
  4. آرنج‌ها را ثابت نگه دارید و به آرامی دست‌ها را به حالت اول برگردانید.

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.