نشر جلو با هالتر دست صاف روی نیمکت شیب‌دار

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. میله‌ای را پشت نیمکت بالا سینه بر روی زمین قرار دهید.
  2. روبه‌جلو بر روی نیمکت دراز بکشید. هالتر را به‌صورت گیرش از رو از روی زمین برداشته و دست‌های خود را صاف نگه‌دارید. اجازه دهید میله به سمت پایین آویزان باشد. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. برای شروع هالتر را در مقابل سرخود بالابرده و دست‌های خود را به‌صورت کشیده نگه‌دارید.
  4. به حالت آغازین بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *