نشر پشت سرشانه دستگاه (Reverse Machine Flyes)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف:  سرشانه

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

این حرکت با نام های فلای بک دستگاه (Rear Delt Machine Flyes) نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. روی دستگاه نشسته، قفسه سینه‌تان به تکیه گاه بچسبد و دستگیره‌ها را دقیقاَ جلوی بازو‌هایتان و هم راستای شانه‌هایتان بگیرید.
  2. دستگیره‌ها را تا جایی که امکان دارد به صورت کمانی به عقب بکشید. آرنج‌تان را بالا و بازوهایتان را موازی با زمین نگه دارید.
  3. دستگیره‌ها را دقیقا به حالت اول برگردانید.

نشر پشت سرشانه دستگاه


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.