هاگ پا دستگاه (Hack Squat)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پا

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. روی دستگاه هاگ پا رفته طوری که تکیه گاه دو شاخه‌ای شکل روی عضله دلتوئید میانی قرار بگیرد و پاها را روی صفحه فلزی به صورت موازی قرار دهید.
  2. سر را کمی به جلو خم کرده و وزنه را به آرامی آزاد کرده و زانو را به آرامی خم کنید مطابق شکل پایین بیایید.
  3. حال پاها را صاف کرده و به نقطه شروع برگردید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.