پارالل

تشریح حرکت:

  1. دستگیره‌ها رو به حالتی که کف دست رو به پایین باشد بگیرید و دست‌هایتان را باز کنید.
  2. آرنج‌تان را تا زمانی که بازو موازی با زمین باشد را خم کنید.
  3. دوباره دست‌تان را باز کنید تا زمانی که قفل شود.

نکته آناتومی:

حالت بدن:

اگر نیم تنه خود را رو به جلو هدایت کنید به عضله سه سر و دلتوئید خلفی بیشتر فشار وارد می شود.

پارالل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *