پرس سینه دمبل چرخشی

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (4 رای)

Loading...

تشریح حرکت:

  1. در حالی که روی سطح صندلی دراز کشیدید با دمبل‌هایی که در سطح سینه تان است شروع کنید. کف دست‌ها رو به جلو باشد.
  2. به دمبل‌ها به حالت بالا فشار بیاورید و دمبل‌ها را به آرامی بچرخانید تا در زمانی که آرنج‌تان صاف می شود دست‌تان به حالت خنثی باشد (کف دست‌تان رو به هم).
  3. به آرامی دمبل‌ها را به حالت اول برگردانید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

2 پاسخ
  1. حدیث
    حدیث says:

    با سلام – مطالب فوق العاده عالی هست خصوصا بخش آموزش حرکات ، از زحماتتون بسیار سپاسگذارم.فقط در صورت امکان تصاویری از ورزشکاران هم بر روی سایت قرار داده بشه که برای روحیه دهی افراد خصوصا خودم خیلی بهتر هست. ممنونم

    • پشتیبانی تن ورز
      پشتیبانی تن ورز says:

      سلام. دوست عزیز حتما از عکس و فیلم ورزشکاران استفاده و بر روی سایت قرار می‌دهیم تا برای بسیاری ازدوستان انگیزه‌های روانی جهت تمرینات بهتر ایجاد شود.

دیدگاه ها غیر فعال است.