پرس سینه دمبل چرخشی

تشریح حرکت:

  1. در حالی که روی سطح صندلی دراز کشیدید با دمبل‌هایی که در سطح سینه تان است شروع کنید. کف دست‌ها رو به جلو باشد.
  2. به دمبل‌ها به حالت بالا فشار بیاورید و دمبل‌ها را به آرامی بچرخانید تا در زمانی که آرنج‌تان صاف می شود دست‌تان به حالت خنثی باشد (کف دست‌تان رو به هم).
  3. به آرامی دمبل‌ها را به حالت اول برگردانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *