پرش با هالتر چند ضلعی (Trap Bar Jump)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. برای این تمرین مقدار صفحه وزنه مناسب را روی هالتر چندضلعی قرار دهید. وسط هالتر ایستاده و پاها را به‌اندازه عرض شانه بازکنید. خم‌شده و دسته‏‌ها را بگیرید. حتماً باسن را عقب نگه‌داشته، سینه را بالا و کمر را صاف نگه‌دارید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. با اعمال نیرو از طریق پاشنه‏‌ها شروع به بالا کشیدن هالتر کنید. با ایجاد کشش در مچ پاها، زانوها و ران‏‌ها بپرید.
  3. به هنگام فرود زانوها را خم نگه‌داشته و وزنه را به وضعیت آغازین بازگردانید. زمان انجام پرش و فرود پاها به‌اندازه عرض لگن فاصله داشته باشند.
  4. حرکت را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *