پشت بازو سیم کش خم چکشی (Cable Triceps Kickback)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پشت بازو

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. کابل را پایین ترین قسمت دستگاه اور می‌گزارید دستگیره تک دست را می‌گیرید به سمت جلو خم شده به صورتی که ساعد شما عمود بر زمین باشد و کف دست به سمت عقب باشد.
  2. با باز کردن مفصل آرنج خود سیم کش را تا جایی که می‌توانید بالا ببرید.
  3. به آرامی به جای اول بیاورید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.