پشت بازو سیم کش (Triceps Pushdown)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پشت بازو

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. جلوی دستگاه سیم کش ایستاده و با فاصله ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر میله را نگه دارید.
  2. آرنج‌ها را در کنار پهلو ثابت نگه داشته و در یک مسیر کنترل شده سیم را به سمت پایین بیاورید تا با ران ها برخورد نماید.
  3. سپس در همان مسیر اجازه می‌دهیم تا میله به سمت بالا بیاید.

پشت بازو سیم کش


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.