پشت بازو هالتر پرسی (Close-Grip Barbell Bench Press)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پشت بازو

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

این حرکت با نام پرس سینه دست جمع (Close Grip Bench) نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. در حالت خوابیده هالتری را بالای سر در دست بگیرید به طوری که باز‌وها صاف باشند.
  2. هالتر را به آرامی پایین آورده نقطه فرود باید زیر سینه‌ها باشد.
  3. به آرامی هالتر را به نقطه اولیه می‌بریم.

پشت بازو هالتر پرسی


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.