پشت پا هالتر ددلیفت (Romanian Deadlift)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (3 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: پا

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. میله را محکم در دست گرفته و از روی پایه بلند کنید و در حالی، که دست‌ها آویزان است و میله با ران پا مماس است صاف بایستید.
  2. زانوها باید تقریباَ صاف باشد ولی نباید قفل شود و این حالت باید در تمام طول حرکت حفظ شود.
  3. به آرامی به سمت جلو خم شوید. البته ستون فقرات در تمام طول حرکت باید صاف باشد. تا جائی خم شوید که تقریباَ بالا تنه موازی با سطح زمین شود.
  4. سپس به سمت بالا و نقطه شروع حرکت باز گردید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.