کراس بالا سینه (Low Cable Crossover)

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  • با هر دست یک دسته سیم کش را بگیرید و صاف بایستید.
  • دستتان را به صورت دورانی به سمت جلو ، تا ارتفاع سرتان، بالا بیاورید.
  • آرنج‌ها را ثابت نگه دارید و به آرامی دست‌ها را به حالت اول برگردانید.

کراس بالا سینه


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.