کلین با کتل بل جفت دست

بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سرشانه

ابزار: کتل بل

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. دو کتل بل را بین پاهای خود قرار دهید. به‌منظور داشتن حالت آغازین، باسن خود را عقب داده و مستقیم به جلو نگاه کنید.
  2. کتل بل را با کشیدن پاها و باسن خود هم‌زمان با بلند کردن کتل بل‌ها به سمت سرشانه‌های خود کلین کنید. در حین این بخش از حرکت، مچ‌های خود را بچرخانید.۳
  3. کتل بل‌ها را به حالت آغازین پایین آورده و حرکت را تکرار کنید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

درباره مقاله فوق، نظر و یا سوالی دارید؟
از بخش زیر نظر خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدیر سیستم، نظر یا سوال شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *